stressig morgon

Tja nu sitter jag i skolan och är ganska halv seg.

Åkte med milla till skolan. Hon skickade ett sms tjugo i åtta och frågade mig om ja skulle åka med henne och jag svarade "aa vesst" men då va de ju typ tre kvart kvar och jag låg fortfarande i sängen.
Så frågade ja henne när hon skulle åka, så svarade hon "jag ska bara sminka mig".
Så ja fick lite panik sprang upp och tvättade mig och klädde på mig. Då såg jag att milla hade smsat igen och frågade om jag sov och ja svarar  "Nej nej jag är på klädd :)" hahaha ja va ju de... då.
Sen skrev hon att hon skulle åka så då brostade ja tänderna och sminakde mig lite halvt och sprang ut så jag hann iallfall :) haha lite stressigt men så går de ibland.

hoppas ni får en bra skoldag.

posshaj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0